Počet záznamov: 1  

Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie vo vybranom podniku

  1. Názov Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie vo vybranom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeAndrás Görözdi, školiteľ: Katarína Grančičová
    Autor Görözdi András
    Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra908934

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha209.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.