Počet záznamov: 1  

Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu

  1. Názov Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeRichard Holeček, školiteľ: Natália Matkovčíková
    Autor Holeček Richard
    Ďalší autori Matkovčíková Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra908659

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha99.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.