Počet záznamov: 1  

Blogeri ako súčasť marketingovej komunikácie značky

  1. Názov Blogeri ako súčasť marketingovej komunikácie značky : bakalárska práca
    Autorské údajeGabriela Majtanová, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Autor Majtanová Gabriela
    Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906368

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha138.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce532.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1