Počet záznamov: 1
Internet-marketing i marketingovaja strategija na praktike - tematičeskoje issledovanije
Názov Internet-marketing i marketingovaja strategija na praktike - tematičeskoje issledovanije Súbežný názov Internet Marketing and Marketing Strategy in Practise - Case Study Preklad názvu Internet marketing a marketingová stratégia v praxi Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Elektronnaja kazaň 2019: Informacijonnyje technologiji v sovremennom mire : sbornik iz 11. meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferenciji, 21–22 maja 2019 g.v.g. Kazani (Respublika Tatarstan). S. 529-535 online. - Kazaň : Izdateľstvo Juniversum, 2019 / Abrosimov A. G. ; Elizarov A.M. ; Elektronnaja kazaň 2019: Informacijonnyje technologiji v sovremennom mire Meždunarodnaja naučno-praktičeskaja konferencija. ISSN 2078-6980 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ruská federácia Heslá internet * marketing * štúdie prípadové * analýza dát * prostredie virtuálne Anotácia Analýza marketingovej stratégie na internete pomocou SWOT analýzy. Objasnenie použitia internetových marketingových nástrojov v praxi. Vypracovanie prípadovej štúdie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00239-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 241.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1