Počet záznamov: 1  

Internet-marketing i marketingovaja strategija na praktike - tematičeskoje issledovanije

  1. Názov Internet-marketing i marketingovaja strategija na praktike - tematičeskoje issledovanije
    Súbežný názovInternet Marketing and Marketing Strategy in Practise - Case Study
    Preklad názvuInternet marketing a marketingová stratégia v praxi
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Elektronnaja kazaň 2019: Informacijonnyje technologiji v sovremennom mire : sbornik iz 11. meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferenciji, 21–22 maja 2019 g.v.g. Kazani (Respublika Tatarstan). S. 529-535 online. - Kazaň : Izdateľstvo Juniversum, 2019 / Abrosimov A. G. ; Elizarov A.M. ; Elektronnaja kazaň 2019: Informacijonnyje technologiji v sovremennom mire Meždunarodnaja naučno-praktičeskaja konferencija. ISSN 2078-6980
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRuská federácia
    Heslá internet * marketing * štúdie prípadové * analýza dát * prostredie virtuálne
    AnotáciaAnalýza marketingovej stratégie na internete pomocou SWOT analýzy. Objasnenie použitia internetových marketingových nástrojov v praxi. Vypracovanie prípadovej štúdie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00239-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF241.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.