Počet záznamov: 1
Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers
Názov Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers Preklad názvu Vnímanie umiestňovania produktov slovenskými spotrebiteľmi Autorské údaje Michal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová Autor Budinský Michal Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 1 (2019), s. 23-33. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá umiestňovanie produktov * propagácia * spotrebitelia * stratégia marketingová Anotácia Umiestňovanie produktov, známe aj pod pojmom product placement, ako špecifická forma reklamy na propagáciu svojich produktov. Pohľad na pozitívne účinky spojené s využitím tohto špecifického nástroja. Jeden z týchto efektov sa prejavuje v zlepšení imidžu značky propagovaných produktov. Zmeny vo vnímaní značiek spotrebiteľmi v súvislosti s ich umiestnením. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 131.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1