Počet záznamov: 1  

Marketingový mix kultúrnej inštitúcie

  1. Názov Marketingový mix kultúrnej inštitúcie : bakalárska práca
    Autorské údajeBarbora Bukšárová, školiteľ: Barbora Gontkovičová
    Autor Bukšárová Barbora
    Ďalší autori Gontkovičová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2019. - 69 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra907629

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.