Počet záznamov: 1  

Segmentácia generácie 50+

  1. Názov Segmentácia generácie 50+
    Súbežný názovSegmentation of the Generation 50+
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Acta Sting : recenzovaný vědecký časopis. Č. 1 (2019), s. 66-79 online. - Brno : Akademie Sting. ISSN 1805-6873
    PoznámkyVEGA 1/03801/17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá generácie * seniori * dôchodcovia * nákup * správanie spotrebiteľa * značky * výskum marketingový
    AnotáciaCharakteristika generácie 50+ v dostupnej literatúre. Parciálne výsledky výskumu zameraného na skúmanie segmentu slovenských seniorov ako heterogénnej cieľovej skupiny. Preferované miesto nákupu. Vnímanie ceny produktov. Dôležitosť značky pri nákupe. Záujem o vyskúšanie nových produktov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00249-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF698.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.