Počet záznamov: 1
Segmentácia generácie 50+
Názov Segmentácia generácie 50+ Súbežný názov Segmentation of the Generation 50+ Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Acta Sting : recenzovaný vědecký časopis. Č. 1 (2019), s. 66-79 online. - Brno : Akademie Sting. ISSN 1805-6873 Poznámky VEGA 1/03801/17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá generácie * seniori * dôchodcovia * nákup * správanie spotrebiteľa * značky * výskum marketingový Anotácia Charakteristika generácie 50+ v dostupnej literatúre. Parciálne výsledky výskumu zameraného na skúmanie segmentu slovenských seniorov ako heterogénnej cieľovej skupiny. Preferované miesto nákupu. Vnímanie ceny produktov. Dôležitosť značky pri nákupe. Záujem o vyskúšanie nových produktov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00249-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 698.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1