Počet záznamov: 1  

Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu

  1. Názov Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu : dizertačná práca
    Autorské údajeTomáš Ružička, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 127 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * internet * digitalizácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra907831

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    907831SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.