Počet záznamov: 1  

Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti

  1. Názov Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca
    Autorské údajeAndrej Ralbovský, školiteľ: Ferdinand Daňo
    Autor Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 160 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá nástroje komunikačné * imidž * spoločnosť * firmy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra907833

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    907833SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.