Počet záznamov: 1  

Efektivní prodej (nejen) bankovních produktů v multikanálovém prostředí

  1. Názov Efektivní prodej (nejen) bankovních produktů v multikanálovém prostředí
    Autorské údajeMartin Paruch
    Autor Paruch Martin
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 26, č. 6 (2019), s. 32-33. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá technológie komunikačné * technológie nové * spokojnosť zákazníkov * preferencie spotrebiteľské * dopyt spotrebiteľský * kanály odbytové
    AnotáciaMyšlienka viackanálovej stratégie umožňuje oslovovať zákazníkov, vstupovať s nimi do interakcie a udržovať kontakt viacerými spôsobmi. Firma reaguje na spotrebiteľský dopyt prostredníctvom možnosti voľby predajného kanálu podľa preferencie zákazníka. Výsledkom je zvýšenie užívateľského zážitku u zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-6 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.