Počet záznamov: 1
Social Networks as a Tool of Personal Marketing and Personal Management
Názov Social Networks as a Tool of Personal Marketing and Personal Management Súbežný názov Sociálne siete ako nástroj personálneho marketingu a personálneho manažmentu Autorské údaje Slávka Krásna, Silvia Barnová, Gabriela Gabrhelová Autor Krásna Slávka Spoluautori Barnová Silvia Gabrhelová Gabriela Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 253-259. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá siete sociálne * médiá sociálne * manažment personálny * marketing personálny * zamestnanci * zamestnávatelia * riadenie ľudských zdrojov * nábor pracovníkov * prieskum Anotácia Aktuálne východiská personálneho marketingu a personálneho manažmentu. Zmeny v zložení pracovnej sily a riadení ľudských zdrojov. Definovanie sociálnych sietí a sociálnych médií ako nových trendov pre oslovenie potecionálnych zamestnancov. Sociálne siete v riadení ľudských zdrojov. Prieskum realizovaný personálnou agentúrou Adecco. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1