Počet záznamov: 1  

Social Networks as a Tool of Personal Marketing and Personal Management

  1. Názov Social Networks as a Tool of Personal Marketing and Personal Management
    Súbežný názovSociálne siete ako nástroj personálneho marketingu a personálneho manažmentu
    Autorské údajeSlávka Krásna, Silvia Barnová, Gabriela Gabrhelová
    Autor Krásna Slávka
    Spoluautori Barnová Silvia
    Gabrhelová Gabriela
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 253-259. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá siete sociálne * médiá sociálne * manažment personálny * marketing personálny * zamestnanci * zamestnávatelia * riadenie ľudských zdrojov * nábor pracovníkov * prieskum
    AnotáciaAktuálne východiská personálneho marketingu a personálneho manažmentu. Zmeny v zložení pracovnej sily a riadení ľudských zdrojov. Definovanie sociálnych sietí a sociálnych médií ako nových trendov pre oslovenie potecionálnych zamestnancov. Sociálne siete v riadení ľudských zdrojov. Prieskum realizovaný personálnou agentúrou Adecco.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.