Počet záznamov: 1  

The Need for Changing the Paradigmat Competitive Intelligence

  1. Názov The Need for Changing the Paradigmat Competitive Intelligence
    Súbežný názovNutnost změny paradigma Competitive Intelligence
    Autorské údajeFrantišek Bartes
    Autor Bartes František
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 44-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá prostredie podnikateľské * rozhodovanie strategické * informácie strategické * informácie * manažment * podnik * proces informačný * paradigma * analýza dát * competitive intelligence
    AnotáciaCompetitive Intelligence ako organizácia činností založená na tzv. spravodajskom cykle. Návrh nového prístupu k vnímaniu Competitive Intelligence ako procesu. Competitive Intelligence ako podklad pre strategické rozhodovanie v podniku. Nevýhody Competitive Intelligence. Výhody chápania Competitive Intelligence ako procesu. Vymedzenie základných krokov v jednotlivých fázach spravodajského cyklu. 1. stupeň procesu Competitive Intelligence. 2. stupeň procesu Competitive Intelligence. Spravodajská analýza informácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.