Počet záznamov: 1  

Reklama z hľadiska zákona o dani z príjmov

  1. Názov Reklama z hľadiska zákona o dani z príjmov
    Autorské údajeMiroslava Brnová
    Autor Brnová Miroslava
    Zdrojový dokument Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. Roč. 24, č. 7-8 (2019), s. 14-19. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dane z príjmov * reklama * propagácia * súťaže
    AnotáciaReklamu ako takú vymedzuje zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p., pričom šíriteľom reklamy môže byť akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá vykonáva reklamu pre objednávateľa. Ilustračné príklady.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 7-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1