Počet záznamov: 1
Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty
Názov Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty Preklad názvu Správanie spotrebiteľov v oblasti značkového a neznačkového tovaru na trhu mobilných telefónov: vplyv skúseností, ceny a lojality Autorské údaje Marie Slabá Autor Slabá Marie Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 175, no. 1-2 (2019), s. 63-67. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V175-11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá Česko * spotrebitelia * telefón mobilný * trh * tovar značkový * tovar * citlivosť * lojálnosť zákazníkov * nákup * správanie Anotácia Analýza spotrebiteľského správania z hľadiska značkového a neznačkového tovaru a identifikácia rozdielov v ich nákupnom správaní na trhu mobilných telefónov v Českej republike. Tri sledované parametre, a to predchádzajúca skúsenosť, cenová citlivosť a lojalita zákazníkov. Hlavným cieľom prieskumu je zistiť, ktoré z jednotlivých parametrov ovplyvňujú zákazníkov, ktorí uprednostňujú značkový tovar, ako aj tých, ktorí uprednostňujú neznačkový tovar pri kúpe mobilného telefónu. Rozdiely v správaní spotrebiteľov pri nákupe mobilného telefónu v súvislosti s primárnymi demografickými premennými. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 657.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1