Počet záznamov: 1  

Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty

  1. Názov Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty
    Preklad názvuSprávanie spotrebiteľov v oblasti značkového a neznačkového tovaru na trhu mobilných telefónov: vplyv skúseností, ceny a lojality
    Autorské údajeMarie Slabá
    Autor Slabá Marie
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 175, no. 1-2 (2019), s. 63-67. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V175-11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá Česko * spotrebitelia * telefón mobilný * trh * tovar značkový * tovar * citlivosť * lojálnosť zákazníkov * nákup * správanie
    AnotáciaAnalýza spotrebiteľského správania z hľadiska značkového a neznačkového tovaru a identifikácia rozdielov v ich nákupnom správaní na trhu mobilných telefónov v Českej republike. Tri sledované parametre, a to predchádzajúca skúsenosť, cenová citlivosť a lojalita zákazníkov. Hlavným cieľom prieskumu je zistiť, ktoré z jednotlivých parametrov ovplyvňujú zákazníkov, ktorí uprednostňujú značkový tovar, ako aj tých, ktorí uprednostňujú neznačkový tovar pri kúpe mobilného telefónu. Rozdiely v správaní spotrebiteľov pri nákupe mobilného telefónu v súvislosti s primárnymi demografickými premennými.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF657.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.