Počet záznamov: 1  

Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation

  1. Názov Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation
    Preklad názvuAutomatizácia obchodných procesov v podniku počas formovania značky
    Autorské údajeAliya Kintonova, Yerkin Nessipbekov, Zulfiya Arynova, Lazzat Kussepova
    Autor Kintonova Aliya
    Spoluautori Nessipbekov Yerkin
    Arynova Zulfiya
    Kussepova Lazzat
    Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 9, no. 1 (2019), s. 107-113. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky výrobkov * značky * produkty * procesy podnikové * automatizácia * obchod * kapitalizácia * zisk obchodný * trh spotrebiteľský * trh
    AnotáciaKvalitný produkt a silné značky ako požiadavka od moderného trhového hospodárstva na podniky. Efektívne značky ako základ kapitalizácie spoločnosti, zvyšujúce ziskovosť najmä pre hospodárske subjekty a pre hospodárske činnosti vo všeobecnosti. Súčasný moderný trh ako trh značkový, a naopak. Závislosť spoločnosti od „osudu“ značky. Vytváranie a riadenie značky potrebné nielen pre spotrebiteľský trh, ale aj pre takmer všetkých účastníkov procesu vývoja, výroby a predaja inovatívneho kvalitného výrobku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.