Počet záznamov: 1  

Strategic Customer Analysis Based od Balanced Scorecard

  1. Názov Strategic Customer Analysis Based od Balanced Scorecard
    Preklad názvuAnalýza stratégie zákazníka založená na metóde Balanced Scorecard
    Autorské údajeSergey Krylov
    Autor Krylov Sergey
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Vol. 13, no. 1 (2019), s. 12-25. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2019. ISSN 1337-0839
    DOI10.26552/ems.2019.1.12-25
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažment strategický * podnik * riadenie strategické * zákazníci * distribúcia
    AnotáciaTeoretické aspekty aplikovanej strategickej analýzy zákazníkov založenej na hodnotení kritérií zákazníka prostredníctvom metódy Balanced Scorecard. Aplikácia konceptu Balanced Scorecard vo výskumnej činnosti distribúcie a riadenia predaja vyvinutej autorom. Analytické ukazovatele efektívnosti výkonnosti organizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF447.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1