Počet záznamov: 1
Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy
Názov Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy Autorské údaje Michaela Čiefová, Natália Goda Autor Čiefová Michaela EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Spoluautori Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2019 : zborník vedeckých prác. S. 91-98. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Cibuľa Adam ; Dancáková Ivana ; Goda Natália ; Baculáková Kristína ; Csányi Peter ; Čech Ľubomír. ISBN 978-80-225-4627-0. ISSN 2585-9404 Poznámky I-19-101-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * Slovensko * marketing * diplomacia Anotácia Nation branding, alebo národná značka, je relatívne novou oblasťou skúmania, ktorá sa nachádza na rozhraní verejnej diplomacie a marketingových aktivít. Kvalitná prezentácia krajiny navonok môže zatraktívniť krajinu pre zahraničných investorov, zvýšiť povedomie o danej krajine ako turistickej destinácii či dopomôcť k zvyšovaniu vývozu domácich produktov na svetové trhy. Predostrenie teoretických východisk konceptu národnej značky. Národná značka v súvislosti so Slovenskou republikou. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00333-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 173.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1