Počet záznamov: 1  

Readiness, Use and Enablers of Digital Customer Interaction Tools in Austria

  1. Názov Readiness, Use and Enablers of Digital Customer Interaction Tools in Austria
    Preklad názvuPripravenosť, používanie a aktivácia digitálnych nástrojov interakcie so zákazníkmi v Rakúsku
    Autorské údajeMichal Wenzler, Michael Schmidthalter
    Autor Wenzler Michal
    Spoluautori Schmidthalter Michael
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá Rakúsko * vzťahy so zákazníkmi * nástroje komunikačné * nástroje marketingové * služby digitálne * výkonnosť * médiá
    AnotáciaPrvé holistické meranie pripravenosti rakúskych B2B spoločností na zlepšenie interakcie so zákazníkmi a výkonnosti predaja prostredníctvom aplikácie digitálnych komunikačných služieb.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF180.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.