Počet záznamov: 1
Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky
Názov Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky Preklad názvu Advertising and Some of Its Legislative Restrictions in the Slovak Republic Autorské údaje Tomáš Peráček Autor Peráček Tomáš Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 38-51. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá Slovensko * reklama * propagácia * legislatíva * harmonizácia * Európska únia Anotácia Analýza európskej a najmä národnej právnej úpravy reklamy v kontexte rozhodovacej činnosti slovenských orgánov verejnej moci dohliadajúcich na dodržiavanie zákonných obmedzení propagácie vybraných produktov. Problémy v aplikačnej praxi, najmä pri rozhodovaní správnych orgánov a návrh spôsobov odstránenia zistených nedostatkov konkrétnymi postupmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 134.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1