Počet záznamov: 1  

Marketing: Getting out of Sight

  1. Názov Marketing: Getting out of Sight
    Preklad názvuMarketing sa stráca zo zorného poľa
    Autorské údajePavel Štrach
    Autor Štrach Pavel
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 52-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * marketing senzorický * nástroje marketingové
    AnotáciaSenzorický marketing sa síce zaoberá všetkými piatimi zmyslami – z nich sa však pre podnikohospodársku teóriu a prax javí jediný – zmysel pre zdravý sedliacky rozum.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF69.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.