Počet záznamov: 1
Marketing: Getting out of Sight
Názov Marketing: Getting out of Sight Preklad názvu Marketing sa stráca zo zorného poľa Autorské údaje Pavel Štrach Autor Štrach Pavel Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 52-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * marketing senzorický * nástroje marketingové Anotácia Senzorický marketing sa síce zaoberá všetkými piatimi zmyslami – z nich sa však pre podnikohospodársku teóriu a prax javí jediný – zmysel pre zdravý sedliacky rozum. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 69.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1