Počet záznamov: 1  

Jak se může bránit zaměstnavatel proti pomluvám zaměstnanců na sociálních sítích?

  1. Názov Jak se může bránit zaměstnavatel proti pomluvám zaměstnanců na sociálních sítích?
    Autorské údajeKlára Valentová
    Autor Valentová Klára
    Zdrojový dokument HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. Č. 7-8 (2019), s. 22-24. - Praha : People management forum, 2019. ISSN 1212-690X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zamestnávatelia * zamestnanci * pracovisko * vzťahy pracovnoprávne * práva pracovníkov * legislatíva * sloboda * informácie * reputácia podniku * kritika * siete sociálne * internet
    AnotáciaProblematika kritiky zamestnávateľa na internete a sociálnych sietiach. Pravidlá a priateľská atmosféra na pracovisku ako prevencia. Práva zamestnancov a zamestnávateľov. Ochrana osobných údajov. Oprávnená kritika zamestnávateľa. Dôsledky neoprávnenej kritiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.