Počet záznamov: 1
CRM ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti podniku v službách
Názov CRM ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti podniku v službách : diplomová práca Autorské údaje Josef Ševčík, školiteľ: Monika Krošláková Autor Ševčík Josef Ďalší autori Krošláková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 62 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 908128
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1