Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti podniku v službách

  1. Názov CRM ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti podniku v službách : diplomová práca
    Autorské údajeJosef Ševčík, školiteľ: Monika Krošláková
    Autor Ševčík Josef
    Ďalší autori Krošláková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra908128

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.