Počet záznamov: 1  

Marketingové a obchodné stratégie transnacionálnych korporácií

  1. Názov Marketingové a obchodné stratégie transnacionálnych korporácií : diplomová práca
    Autorské údajeMichal Gajdoš, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Gajdoš Michal
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra907659

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.