Počet záznamov: 1  

Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?

  1. Názov Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?
    Preklad názvuVýber finančných produktov: Pomáha preferencia atribútov zabrániť efektu príťažlivosti?
    Autorské údajeViera Bačová, Róbert Hanák
    Autor Bačová Viera
    Spoluautori Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Studia Psychologica : International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences. Vol. 61, no. 2 (2019), pp. 71-85 online. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology. ISSN 0039-3320
    PoznámkyVEGA 2/0118/17. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá produkty bankové * financie * poisťovníctvo * preferencie
    AnotáciaEfekt príťažlivosti nastane, keď sa k dvom zdanlivo ekvivalentným možnostiam pridá tretia možnosť, ale konkuruje iba jednej z pôvodných možností. To zvyšuje pravdepodobnosť výberu dominantnej možnosti. V štúdiách efektu príťažlivosti sa predpokladá, že oba atribúty možností sú rovnako dôležité pre toho, kto rozhoduje. Článok skúma, či preferencia atribútu ovplyvní výskyt efektu príťažlivosti pri výbere finančných produktov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00352-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF320.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.