Počet záznamov: 1  

Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

  1. Názov Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
    Autorské údajeJ. Craig Andrews, Terence A. Shimp
    Autor Andrews J. Craig
    Spoluautori Shimp Terence A.
    Vydavateľské údajeBoston : CENGAGE Learning , 2018. - 635 s.
    Vydanie10th Edition
    ISBN978-1-337-28265-9 , 1-337-28265-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * propagácia * komunikácia marketingová * médiá
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra908426

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    908426SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.