Počet záznamov: 1  

Promotion and Marketing Communications

  1. Názov Promotion and Marketing Communications
    Autorské údajeedited by Umut Ayman and Anil Kemal Kaya
    Ďalší autori Ayman Umut (Vedecký redaktor)
    Kaya Anil Kemal (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeLondon : IntechOpen , 2020. - 193 s.
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-1-83880-227-1 (print) , 978-1-83880-228-8 (online) , 978-1-78984-699-7 (eBook)
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá propagácia * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * správanie spotrebiteľa * psychológia * marketing * marketing elektronický * imidž
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra907322-907324

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    907322FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    907323FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    907324FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.