Počet záznamov: 1  

Reputácia a jej budovanie

  1. Názov Reputácia a jej budovanie
    Autorské údajeAndrea Panyiová
    Autor Panyiová Andrea
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. jeseň (2019), s. 38-40. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hotely * hotelierstvo * kvalita služieb * reputácia podniku * stránky webové * zákazníci * väzba spätná
    AnotáciaOnline reputácia je neoddeliteľnou súčasťou prezentácie každej firmy. Reputácia výrazne vplýva na predaj a tržby. Vďaka hodnoteniam sa hotely stávajú porovnateľnými v internetovom prostredí. Každý má rovnakú šancu dosiahnuť úspech, ak sa bude venovať kvalite a servisu. Na globálnej úrovni v počte hodnotení vyhráva Booking.com. Hodnotenia je potrebné manažovať. Zvláštnu pozornosť je potrebné venovať negatívnym hodnoteniam. Každý člen tímu musí žiť reputáciou hotela. Ako nadchnúť hostí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: jar-zima

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.