Počet záznamov: 1  

The Lipstick effect and Outdoor Cultural Consumption in Slovakia

  1. Názov The Lipstick effect and Outdoor Cultural Consumption in Slovakia
    Preklad názvuThe "Lipstick efekt" a vonkajšia kultúrna spotreba na Slovensku
    Autorské údajeMária Tajtáková, Štefan Žák, Peter Filo
    Autor Tajtáková Mária
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 67, č. 6 (2019), s. 607-628. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2019. ISSN 0013-3035
    PoznámkyVEGA 1/0562/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotreba obyvateľstva * zvyklosti kultúrne * kultúra * umenie * kríza hospodárska * Slovensko
    AnotáciaPosun vonkajšej kultúrnej spotreby na Slovensku a analýza prítomnosti tzv. "lipstick efektu", spojeného s hedonistickou spotrebou v čase hospodárskeho poklesu. Koncepčný rámec kultúrnej spotreby. Špecifiká správania spotrebiteľov v krízových obdobiach - "lipstick efekt". Vonkajšia kultúrna spotreba na Slovensku pred hospodárskou krízou a počas nej.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00756-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 6-10

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF324.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.