Počet záznamov: 1
Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní
Názov Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní Autorské údaje Lenka Danková Autor Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 15, č. 1 (2019), s. 31-38 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2019. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * podnik Anotácia V súčasnom vysoko prepojenom modernom svete sa úloha spotrebiteľov výrazne zmenila vďaka aktívnej spolupráci s podnikmi v oblasti inovácií produktov a procesov. Presnejšie, účasť spotrebiteľov sa stala kľúčom k rozvoju tovarov a služieb, pretože podniky sa čoraz viac spoliehajú na názor spotrebiteľov ako na zdroj inovatívnych myšlienok. Oboznámenie sa s témou týkajúcou sa participácie spotrebiteľov na tvorbe hodnoty v podnikoch a tiež bližšia identifikácia komunitných iniciatív na online platformách. Nové trendy v spotrebiteľskom správaní, ktoré majú na svedomí aj vznik online komunitných iniciatív. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00369-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 184.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1