Počet záznamov: 1  

Ako často a ako dlho nakupujú spotrebitelia v nákupných centrách v Bratislave? Prístup koncentrických zón

  1. Názov Ako často a ako dlho nakupujú spotrebitelia v nákupných centrách v Bratislave? Prístup koncentrických zón
    Súbežný názovHow Often and How Long do Consumers Shop in Shopping Malls in Bratislava? Concentric Zones Approach
    Autorské údajeFrantišek Križan, Petra Hencelová, Kristína Bilková
    Autor Križan František
    Spoluautori Hencelová Petra
    Bilková Kristína
    Zdrojový dokument Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019) : sborník příspěvků z XXII. mezinárodního kolokvia, 12.–14. června 2019, (Velké Bílovice , Česko). S. 314-322. - Brno : Masarykova univerzita, 2019 / Klímová Viktorie ; Žítek Vladimír ; Žárska Elena ; Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019). ISBN 978-80-210-9268-6
    DOI 10.5817/CZ.MUNI.P210-9268-2019-39
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * maloobchod * centrá nákupné * mestá * čas * prieskum * systémy informačné geografické * Slovensko
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie ovplyvňované špecifickými zmenami v v maloobchodnom sektore a v maloobchodných sieťach. Nakupovanie ako základný aspekt spotrebiteľského správania ovplyvnené rôznorodými psychologickými procesmi. Zhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte vzdialenosti ich bydliska od nákupných centier na území mesta Bratislava. Frekvencia nákupu podľa podielu spotrebiteľov v koncentrických zónach od najbližšieho nákupného centra v Bratislave v roku 2011. Čas nákupu za týždeň podľa podielu spotrebiteľov v koncentrických zónach od najbližšieho nákupného centra v Bratislave v roku 2011.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.