Počet záznamov: 1  

Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing

  1. Názov Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing
    Preklad názvuPrijímanie analytických nástrojov založených na strojovom učení v digitálnom marketingu
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Martin Kuchta, Nina Evans, Štefan Žák
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Evans Nina
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 7 (2019), pp. 85705-85718 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536
    PoznámkyVEGA 1/0657/19. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá marketing * marketing elektronický * analýza kvalitatívna * analýza kvantitatívna * inteligencia umelá
    AnotáciaAnalýza nástrojov založených na strojovom učení v skupinách: marketingové agentúry, mediálne spoločnosti a inzerenti. Použitie kvalitatívnych a kvantitatívnych metód. Zdôraznenie úlohy inteligentných nástrojov vo vytváraní marketingových stratégií.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00439-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF10.9 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.