Počet záznamov: 1  

Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication?

  1. Názov Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication?
    Preklad názvuBlog marketing ako pozitívny alebo negatívny jav v politickej komunikácii?
    Autorské údajeMichal Imrovič, Matúš Jankoľa, Michal Lukáč
    Autor Imrovič Michal
    Spoluautori Jankoľa Matúš
    Lukáč Michal
    Zdrojový dokument Slovak Journal of Political Sciences. Vol. 18, no. 2 (2018), s. 180-194. - Trnava : University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences., 2018. ISSN 1335-9096
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * Slovensko * komunikácia sociálna * politika * kampane volebné * blogy * voľby * kraje
    AnotáciaSúčasný trend internetového marketingu realizovaný prostredníctvom blogov, ktoré si získali veľkú popularitu. Nástroj na efektívnu internetovú komunikáciu kampaní politických strán. Porovnanie počtu príspevkov, ale aj úroveň mediálneho pokrytia samotných volieb v porovnaní s tematicky odlišnými témami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF324 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.