Počet záznamov: 1  

Folk Motifs as a New trend in Foods and Beverages Packaging Design

  1. Názov Folk Motifs as a New trend in Foods and Beverages Packaging Design
    Preklad názvuĽudové motívy ako nový trend v dizajne obalov potravín a nápojov
    Autorské údajeMalgorzata A. Jarossová, Jana Gordanová
    Autor Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Gordanová Jana
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 1 (2019), s. 34-47 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dizajn * potraviny * nápoje nealkoholické * nástroje marketingové * zvyklosti kultúrne * obaly * reklama
    AnotáciaPríklady vybraných slovenských obalov potravín a nápojov, na ktorých výrobcovia predstavili slovenské ľudové motívy. Faktory, ktoré ovplyvnili výrobcov na ich použitie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00548-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF634 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.