Počet záznamov: 1  

The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores

  1. Názov The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores
    Preklad názvuEkonomický dopad nákupu spotrebiteľov v rýchlych módnych obchodoch
    Autorské údajeĽubica Knošková, Petra Garasová
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 1 (2019), s. 58-70 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * odevy * nákup * tovar značkový * domy obchodné
    AnotáciaV posledných rokoch sa móda stala novým trendom. Rýchla móda zmenila spôsob ako sú spotrebitelia oblečení a premýšlajú o móde. Oblečenie sa stalo lacnejším a nakupovanie sa stalo formou zábavy. Identifikácia ekonomického dopadu nákupov spotrebiteľov v rýchlych módnych obchodoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00546-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF289.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.