Počet záznamov: 1  

Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors

  1. Názov Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors
    Preklad názvuKognitívny vek a jeho vhodnosť pre zameranie sa na seniorov
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose : Conference Proceedings, September, 5-6, 2019, (Olomouc, Česko). Pp. 124-130 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2019 / Talášek Tomáš ; Stoklasa Jan ; Slavíčková Pavla ; KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose Conference. ISBN 978-80-244-5543-3
    PoznámkyVEGA 1/0339/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá vedy kognitívne * seniori * segmentácia trhu * stratégia marketingová * kampane reklamné * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová
    AnotáciaVysvetlenie prijatia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Demonštrácia dôležitosti merania kognitívneho veku pri zameraní sa na seniorov v rámci reklamných kampaní. Preukázanie vplyvu kognitívneho veku na postoje a správanie v marketingovej komunikácii. Analýza vplyvu seba-vnímaného veku na spotrebiteľské správanie pri novej značke a vyhľadávaní informácií.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00456-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF392.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.