Počet záznamov: 1
The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online
Názov The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online Preklad názvu Vplyv hudobného žánru na emecionálnu reakciu spotrebiteľa a zámer nakupovať online Autorské údaje Indrė Radavičienė, Vytautas Dikčius, Živilė Gerulytė Autor Radavičienė Indrė Spoluautori Dikčius Vytautas Gerulytė Živilė Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 13, č. 33 (2019), s. 71-85. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2019. ISSN 1802-8527 DOI 10.13164/trends.2019.33.71 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá emócie * hudba * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * obchod elektronický * technológie nové Anotácia Skúmanie vplyvu atmosféry v internetovom obchode (odlišný žáner hudby) na emocionálne stavy spotrebiteľa v závislosti od rôznych kategórií produktov. Výsledky analýzy ukázali, že emocionálna reakcia bola pozitívne spojená so zámerom kúpiť, pokiaľ hrala pozitívna hudba v pozadí e-shopu. Významnú rolu zohral aj kvalitatívny faktor. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 33-34
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 499.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1