Počet záznamov: 1  

The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online

  1. Názov The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online
    Preklad názvuVplyv hudobného žánru na emecionálnu reakciu spotrebiteľa a zámer nakupovať online
    Autorské údajeIndrė Radavičienė, Vytautas Dikčius, Živilė Gerulytė
    Autor Radavičienė Indrė
    Spoluautori Dikčius Vytautas
    Gerulytė Živilė
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 13, č. 33 (2019), s. 71-85. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2019. ISSN 1802-8527
    DOI 10.13164/trends.2019.33.71
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá emócie * hudba * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * obchod elektronický * technológie nové
    AnotáciaSkúmanie vplyvu atmosféry v internetovom obchode (odlišný žáner hudby) na emocionálne stavy spotrebiteľa v závislosti od rôznych kategórií produktov. Výsledky analýzy ukázali, že emocionálna reakcia bola pozitívne spojená so zámerom kúpiť, pokiaľ hrala pozitívna hudba v pozadí e-shopu. Významnú rolu zohral aj kvalitatívny faktor.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 33-34

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF499.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.