Počet záznamov: 1  

Sociální média a značky na sociálních sítích

  1. Názov Sociální média a značky na sociálních sítích
    Autorské údajeLudvík Eger, Michal Mičík
    Autor Eger Ludvík
    Spoluautori Mičík Michal
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky * zákazníci * komunity * siete sociálne * štúdie * Česko
    AnotáciaProstredníctvom sociálnych médií sa firmy snažia podporovať svoje značky vytváraním a šírením obsahu, ktorý značku zákazníkom a ďalším potenciálnym záujemcom pozitívne predstavuje. Vytváraním komunít na sociálnych sieťach (napr. Facebook, Instagram) poskytujú zaujímavý obsah a snažia sa udržať väzbu so značkou. Marketérom tieto komunity poskytujú cenné informácie, a tak môžu segmentovať cieľové skupiny a realizovať vhodnú komunikáciu. Vytvárajú sa virtuálne komunity spojené so značkou. Zaujímavé sú výsledky empirickej štúdie z ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.