Počet záznamov: 1  

Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design

  1. Názov Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design
    Autorské údajePavel Šmejkal, Michaela Kleinová, Vladimír Šmíro
    Autor Šmejkal Pavel
    Spoluautori Kleinová Michaela
    Šmíro Vladimír
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * logo * marketing * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * šport
    AnotáciaLogá - vizuálne zobrazenia značiek majú svoje korene v minulosti - označovanie kmeňov, znaky miest, zložité erby rodov. Moderná doba vyžaduje rýchle a zrozumiteľné informovanie, nikto nemá čas skúmať komplikované vizuálne riešenia. Pred vytvorením novej značky je potrebná analýza súčasného stavu. Príklad vytvorenia loga F:L (Fortuna Liga) a novej identity ženského futbalu, ktorá pripomína ťahy štetcom. Vývoj loga IBM od roku 1888. Vývoj loga Apple od roku 1976 po súčasnosť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.