Počet záznamov: 1
Je značka projektu Západočeské baroko vidět?
Názov Je značka projektu Západočeské baroko vidět? Autorské údaje Lucie Bryndáčová, Petr Janeček Autor Bryndáčová Lucie Spoluautori Janeček Petr Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá logo * značky * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * Česko Anotácia Projekt Západočeské baroko, ktorého jadrom je Letný barokový festival s ôsmimi slávnostnými akciami v Plzenskom kraji. Ochranná známka projektu - guľaté logo s vežičkou kostola v Mariánskej Týnici. Marketingová komunikácia značky. Prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť, v akej miere zaujme pozornosť respondentov logo umiestnené na webovej stránke a na tlačenom letáku. Testovanie očnou kamerou. Výsledok prieskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
článok
Počet záznamov: 1