Počet záznamov: 1  

Je značka projektu Západočeské baroko vidět?

  1. Názov Je značka projektu Západočeské baroko vidět?
    Autorské údajeLucie Bryndáčová, Petr Janeček
    Autor Bryndáčová Lucie
    Spoluautori Janeček Petr
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá logo * značky * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * Česko
    AnotáciaProjekt Západočeské baroko, ktorého jadrom je Letný barokový festival s ôsmimi slávnostnými akciami v Plzenskom kraji. Ochranná známka projektu - guľaté logo s vežičkou kostola v Mariánskej Týnici. Marketingová komunikácia značky. Prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť, v akej miere zaujme pozornosť respondentov logo umiestnené na webovej stránke a na tlačenom letáku. Testovanie očnou kamerou. Výsledok prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.