Počet záznamov: 1  

The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing

  1. Názov The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing
    Autorské údajeMiroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová, Reviewers: Jozef Králik, Jaroslav Kita
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Ďalší autori Králik Jozef (Recenzent)
    Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vydavateľské údajeČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií , 2019. - 79 s. [6,24 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-80-7556-045-2
    PoznámkyVEGA 1/0309/18
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá siete sociálne * marketing personálny * technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * prostredie konkurenčné * marketing * riadenie ľudských zdrojov * firmy * komunikácia elektronická * marketing mix * benefity * zamestnanie * konkurencieschopnosť * Slovensko
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00488-001, kópia plného textu
    DostupnosťPlný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.