Počet záznamov: 1  

Životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj jako produkt, který je nutno dostat na trh

  1. Názov Životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj jako produkt, který je nutno dostat na trh
    Autorské údajeHelena Křepelková
    Autor Křepelková Helena
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá prostredie životné * ochrana prostredia životného * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * spotrebitelia * výskum * vývoj
    AnotáciaTrend presunu aktivít z klasických marketingových útvarov na činnosti výskumu a vývoja, čiže do technicko-legislatívnej oblasti. Dôvodom tohto presunu je aj poznanie, že Zem má obmedzené zdroje potrebné pre trvalé udržanie života na Zemi, že človek je súčasťou ekosystému aj napriek rôznym technickým vymoženostiam. Ďalšie dôvody, prečo sa marketing ako technika a nástroj uvádzania produktov na trh stane zbytočným. Návrat k sociálnemu marketingu, ktorému sa dávnejšie hovorilo osveta. Dôležitý moment - predať ideu trvalo udržateľného rozvoja na základe ochrany životného prostredia zákazníkom na úrovni vlád a samospráv, ale hlavne ľuďom ako spotrebiteľom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.