Počet záznamov: 1  

Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury

  1. Názov Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury
    Autorské údajeAndrea Rafajová
    Autor Rafajová Andrea
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 33. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * televízia * hudba * produkty * emócie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaRacionálne a emocionálne vnímanie reklamy. Moc hudby v reklame manipulovať s emóciami spotrebiteľa. Paralelné pôsobenie racionálnej a emocionálnej zložky reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.