Počet záznamov: 1
Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury
Názov Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury Autorské údaje Andrea Rafajová Autor Rafajová Andrea Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 33. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * televízia * hudba * produkty * emócie * správanie spotrebiteľa Anotácia Racionálne a emocionálne vnímanie reklamy. Moc hudby v reklame manipulovať s emóciami spotrebiteľa. Paralelné pôsobenie racionálnej a emocionálnej zložky reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
článok
Počet záznamov: 1